Ügyintézés, adminisztráció
ÜGYINTÉZÉS a-tól z-ig MINDENKINEK
Lakosságnak, céges ügyfeleknek
H I V A T A L I Ü G Y I N T É Z É S
Ü G Y M E N E T:
1. Ön elmondja nekünk, hogy milyen ügyet szeretne megoldani.
2. Mi utánanézünk az aktuális információknak, hogy naprakész tájékoztatást tudjunk nyújtani a jogszabályok gyakori változása ellenére (pl.: milyen papírok, adatok, iratok szükségesek, vagy van-e eljárási díj-, illeték-, stb. fizetési kötelezettség).
3. Mi odamegyünk az előre egyeztetett helyszínre, ahol kitöltjük az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat, kiállítjuk a meghatalmazást.
4. Az összes szükséges papírral mi megyünk el, mi állunk sorba, mi parkolunk, mi várakozunk, és benyújtjuk, kikérjük, átvesszük, elhozzuk, stb., stb.
5. A megoldott ügyről e-mailben tájékoztatjuk, majd ismét odamegyünk az előre egyeztetett helyszínre, ahol átadjuk Önnek a megoldott ügy dokumentumait.
SEGÍTHETÜNK?